Görüşleriniz

Cevat Çakir - Eskişehir - 22/02/2021 12:20:39

Eşim ve çocuğumla, 2 Gece konakladığımız Dört Mevsim Konağından, 2. kez memnuniyetle ayrıldık. Yoğun kar yağışının olduğu dönemde, oda sıcaklıkları cam açacak kadardı. Odamız temizdi. Lüks aramadığınız sürece doğa ile iç içe olabileceğiniz. Rahat hareket edebildiğiniz kahvaltısı ve akşam yemeği lezzetli bir aile işletmesi. Tavsiye ederim.

Murat - İstanbul - 20/02/2020 14:45:03 www.meridyenkimya.com.tr

Gerçekten harika bir yer

Fatih Ünal - İstanbul - 08/02/2020 22:44:17

Teşekkür Şerafettin abi güzel bir gündü çok güzel kar yağdı

SERPİL EKSEN ŞİMŞEK - Samsun - 27/08/2019 23:14:08

Dört mevsim konağında 22- 26 tarihlerinde konakladık. Her yönüyle muhteşem bir dinlenme yeri. Bir aile işletmesi. Otel konum olarak çok güzel bir yerde. Ulaşın sorunu yok. Abant yolu üzerinde. Temizlik iyi. Yemekler çok güzel. İşleten aile harika. Son derece misafirperver. Kendinizi evinizde hissediyorsunuz. Teşekkürler Şerafettin Bey. Teşekkürler Nurşen Abla. Teşekkürler Hatice Hanım ve diğer çalışanlar. Bir sonraki tatilde yine sizdeyim. Iyi günlerde görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Ömer Üstün - Bursa - 25/08/2019 13:38:28

Gece saat 12.30 da geldik.Abant otellerine gittik.Oradan geri döndük.Pansiyon bakalım derken yol kenarında Dört Mevsim Konagi reklamını gördük.Şerafettin Abi bizi sıcak bir şekilde karşıladı.Güzel bir tarhana corbasi ictik.Bir gecelik kalalim derken,Şerafettin Abinin ve eşinin misafirperverliginden ve ortamin sıcaklığından dolayı 4 gün kaldık.Çay sınırsız gece yarısına kadar.Kalacak yer arıyorsanız hiç düşünmeyin.Kesinlikle kalabileceğiniz bir yer.

Mustafa ÇELIK - Butsa - 04/07/2019 18:16:40

Buradaki aile ortamı ve sakinliği buradaki yöneticiler ve buranın sahibi șerafettin beye çok teşekkür ederim mütevazi alçak gönüllüğü muhteşem bir insan seni tanıdığıma çok memnun oldum. Otel çok güzel temiz rahat sabah kahvaltısı, akşam yemekleri harika soğuk suyu bir başka. Herkese tavsiye ederim bu güzel insanları tanımanızı. Sağol koca yürekli ve güzel insan.

Dilek Cabbar Göç - İstanbul - 13/05/2019 11:44:40

Merhaba.
İki hafta önce üç gün kaldık. Harika kahvaltıları ve güleryüzleri, tertemiz odaları ve mis gibi bahçesiyle mükemmel bir yer. Gidin, görün, kalın. Şöminenin yanında ve sadece şömine ışığnda sohbetle içilen çay da ekstrası :))

Seher Kuyu - Ankara - 18/10/2018 16:46:05

Biz 2018 Nisan ayında iki aile gittik. Ben tamamen tesadüf eseri gittim. Ama hayatımda bu kadar güzel ve huzurlu bir tatil geçirmedim. Şerafettin bey ve ailesi o kadar sıcak ve misafirperver insanlar ki anlatılmaz yaşanır. Temizlik ve yemekleri anlatmaya imkan yok ,en kısa sürede tekrar geleceğim inşallah Sevgiler Selamlar,

ferdi - Ankara - 12/07/2018 10:46:57

2017 de gitmiştik yemekler harika, temiz ve ilgili bir işletme. Evinizde gibi hissetmeniz için her türlü ortamı sunuyolar.

ersan geyik - İstanbul - 18/02/2018 09:30:25

Gitmeden önce tüm yorumları okudum. Herkesin belirtmiş olduğu sıcak aile ortamının yanında lezzetli köy kahvaltıları efsaneydi. Şerafettin amca yurt dışındaydı ancak biricik damadı Gökay biz kimseyi aratmadı. Allah razı olsun